MODIFICACIONS DE LA MATRÍCULA

E S O --- ---- -- BATXILLERAT
Per canviar d'assignatura (optativa de qualsevol curs, troncal, opció de matemàtiques, modalitat de batxillerat, ...)
o demanar la convalidació d'una assignatura.
Els pares o tutors legals d'un/a alumne/a d'ESO que ja tengui els 16 anys, poden sol·licitar que sigui anul·lada la matrícula
del seu fill/a. Abans dels 16 anys no es pot autoritzar, excepte en cas de traslladar-se de Centre.
L'alumnat de batxillerat pot sol·licitar que sigui anul·lada la seva matrícula. Si l'alumne/a és menor d'edat, és imprescindible el consentiment dels pares o tutors legals.

FORMACIÓ PROFESSIONAL BÀSICA
L'alumnat de formació professional bàsica, pot sol·licitar que sigui anul·lada la seva matrícula.

CICLES FORMATIUS
L'alumnat de cicles formatius pot sol·licitar que sigui anul·lada la seva matrícula a tot el curs, o a determinats mòduls,
o pot renunciar / sol·licitar exempció / sol·licitar la suspensió de la FCT, o pot sol·licitar convalidacions / exempcions, o pot
sol·licitar convocatòries de gràcia. Si l'alumne/a és menor d'edat, és imprescindible el consentiment dels pares o tutors legals.

JUSTIFICANT DE FALTES D'ASSISTÈNCIA