IES Son Pacs - Portal extern

pdfllista_Solicituds_Proves_lliures_FP_Definitiu_2018.pdf

Vaga dia 8 de març Imprimeix
Novetats 2017-18

amb motiu del dia de la dona trerballadora

dona-treballadora

Benvolgudes famílies,

Davant la petició de la majoria absoluta dels delegats del centre per sumar-se a la vaga convocada per al dia 8 de març amb motiu del dia de la dona trerballadora, l'alumnat ha seguit el procediment establert a l'article 14, dret a la manifestació col·lectiva de discrepàncies del decret 121/2010 que estableix els drets i deures dels alumnes i les normes de convivència.

Per això us comunicam aquesta circumstància de vaga pel proper dijous 8 de març.

D'aquest dret n'estan exclosos els alumnes que cursen 1r i 2n d'ESO L'alumnat que decideixi no fer ús del seu dret a vaga serà atès pel seu professorat, o pels serveis mínims, realitzant les activitats didàctiques que es considerin oportunes.

Com a famílies podeu justificar l'absència. Les activitats de l'institut es desenvoluparan amb normalitat.

Ben atentament,

Pere Morell. Director

mujertrabajadora

Darrera actualització de dimecres, 7 de març de 2018 16:12

CANVIS EN L'AVALUACIÓ EXTRAORDINÀRIA DE 2n de BATXILLERAT Imprimeix

calendari

Benvolgudes famílies,

El passat 25 de gener es va aprovar l’Ordre EDC/42/2018 on es determinen les característiques, el disseny i el contingut de l’avaluació de Batxillerat per a l’accés a la Universitat (PBAU) per al curs 2017/2018. Per això, aquest curs escolar es veurà modificada la convocatòria d’exàmens de l’avaluació extraordinària de 2n de Batxillerat i la convocatòria extraordinària de les PBAU (Prova de Batxillerat d’Accés a la Universitat); d’aquesta manera, el que fins ara era la convocatòria de setembre canviarà les seves dates. Els exàmens de recuperació de setembre dels grups de 2n de Batxillerat passaran a la darrera setmana de juny i les PBAU, que fins ara eren al mes de setembre, passaran a la segona setmana de juliol. El nostre alumnat ja ha rebut la informació per part dels seus tutors. Estam a la vostra disposició per a qualsevol dubte que pogueu tenir.

Aquest canvi no afecta l’alumnat d’ESO ni l’alumnat de 1r de Batxillerat.

Atentament,

L’Equip directiu

IES Son Pacs, 6 de febrer de 2018

Darrera actualització de dimecres, 7 de febrer de 2018 09:59

PROGRAMA D'ACOMPANYAMENT ESCOLAR PER AL CURS 2017-18 Imprimeix

Benvolgudes famílies,
El nostre centre sol?licitarà al Servei d’Innovació Educativa de la Conselleria d’Educació i Universitat la participació al PROGRAMA D’ACOMPANYAMENT ESCOLAR del curs 2017-18. Aquest programa pretén oferir un reforç a l’alumnat del centre que ho necessiti. Si estau interessats que els vostres fill/-es puguin participar d’aquesta ajuda, ho poden comunicar al tutor/-a del seu grup.

Atentament,

L’equip directiu