IES Son Pacs - Portal extern

Curs 2016-17

pdfDescarregar

maig-juny-bat-16-17

• Darrer dia d’exàmens de pendents de primer:

Dijous 27 d’abril.

• Darrer dia d’exàmens de la 3ª avaluació:

Divendres 12 de maig.

• Darrer dia de classes ordinàries de 2n de batxillerat:

Dimarts 16 de maig.

Els professors informaran aquest dia, com a tard, de les qualificacions de la 3ª avaluació.

• Proves finals i/o de recuperació 2AB, 2BB i 2BI

del 18 al 23 de maig, segons l’horari que fixarà prefectura d’estudis.

• Lliurament de notes de l’avaluació final1

Dimecres 24 de maig a les 19h

• Classes extraordinàries de preparació per a les proves de selectivitat2:

Del 26 de maig al 2 de juny.

• Horari de visita del professorat a disposició d’alumnes i pares i mares (possibles revisions de notes) : dijous 25 de maig de 13 a 14 hores.

• Pagament de la matrícula de selectivitat:

A partir del 25 de maig fins a l’1 de juny: fer el pagament de l’import de la matrícula de les PBAU per a la convocatòria de juny 2017.

• Proves de Batxillerat per a l’accés a la Universitat / Convocatòria de juny:

dies 6,7 i 8 de juny.

prefectura d’ estudis

1 El/La tutor/a lliurarà els butlletins de notes i

- (als aprovats) la documentació per sol·licitar el títol de batxillerat i per fer la inscripció a la selectivitat i

- (als que hagin de presentar-se pel setembre) la fitxa de treballs per realitzar a l’estiu i el calendari d’exàmens de setembre. Els alumnes hauran d’omplir la prematrícula de PBAU pel Setembre entre el 26 de juny i el 3 de juliol 2017 a l’enllaç http://estudis.uib.cat/grau/acces/batxiller/matricula/ i hauran de lliurar 2 exemplars a l’ institut abans del 3 de juliol. Les proves seran els dies 6,7 i 8 de setembre 2017.

2 Aquestes classes també són d’interès per als alumnes que s’han d’examinar pel setembre.

Darrera actualització de divendres, 19 de maig de 2017 13:22

Circular telèfons mòbils Imprimeix

IES Son Pacs, abril-2017

No-Cell-Phones-Allowed

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el passat 26 d’abril vàrem fer una reunió al centre amb les famílies de l’alumnat de 4t d’ESO, les tutores dels grups i la cap d’estudis. En aquesta reunió parlàrem dels resultats de la 2a avaluació i dels problemes d’actitud, comportament i falta d’hàbits de feina que hem observat dins l’aula i que, evidentment, repercuteixen el rendiment acadèmic dels vostres fills i filles. Mentre fèiem una anàlisi de les possibles causes, parlàrem també dels problemes que genera l’ús del telèfon mòbil dins l’aula, sense autorització del professor. Per aquest motiu vàrem acordar que les famílies que hi estiguin d’acord signaran una autorització perquè el professorat pugui retenir el mòbil d’aquells alumnes que en facin un ús inadequat i el custodiarà l’equip directiu el centre fins que el pare/mare/tutor-a legal vagi al centre a recollir-lo.

És important que els vostres fills i filles vegin que l’interès del professorat i el de les famílies és el mateix i que seguim les mateixes directrius per ajudar-los tant com poguem en el seu procés educatiu.

Agraïm sincerament la vostra col·laboració.

Atentament,

L’equip directiu.

(Us adjuntam el document de l’autorització a aquesta circular.)

pdfautoritzacio_requisar_mobil.pdf

Darrera actualització de dilluns, 1 de maig de 2017 23:47

Reunió famílies 4t d'ESO Imprimeix

Dimecres, 26 d'abril a les 19h

A l'aula POLIVALENT

de l'IES Son Pacs.

Darrera actualització de dilluns, 24 d'abril de 2017 21:07

Donació de roba perduda. Imprimeix

lostnfnd

Benvolguts senyors,

Al centre tenim una prestatgeria on col·locam tota la roba que trobam al centre. Ja fa temps que hi ha moltes penyores que ningú reclama i que poden arribar a tudar-se. Per tal motiu, hem decidit que, aprofitant la campanya de la Fundació Deixalles que recull roba per reutilit-zar, totes les peces que no siguin recollides abans del proper dimarts dia 11 d’abril seran donades a aquesta fundació per tal que en puguin fer un bon ús.

Palma, 3 d’abril de 2017.
El director,

Pere Morel Quadreny

Joves reporters pels refugiats Imprimeix

Notícia apareguda al Diario de Mallorca

Extracte:

Empatía y periodismo. Estudiantes de 1o de ESO de Son Pacs han puesto el micrófono a Francina Armengol, José Hila, Miquel Ensenyat, a consellers, directores generales y concejales para preguntarles sobre los refugiados. La actividad forma parte de un proyecto del instituto (Salus per Acceptionem) para trabajar la empatía y reflexionar sobre cómo acoger a las personas que se ven obligadas a huir de su país.

pdfDescarregar

Darrera actualització de dimecres, 15 de març de 2017 22:26