Circular telèfons mòbils Imprimeix

IES Son Pacs, abril-2017

No-Cell-Phones-Allowed

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu, el passat 26 d’abril vàrem fer una reunió al centre amb les famílies de l’alumnat de 4t d’ESO, les tutores dels grups i la cap d’estudis. En aquesta reunió parlàrem dels resultats de la 2a avaluació i dels problemes d’actitud, comportament i falta d’hàbits de feina que hem observat dins l’aula i que, evidentment, repercuteixen el rendiment acadèmic dels vostres fills i filles. Mentre fèiem una anàlisi de les possibles causes, parlàrem també dels problemes que genera l’ús del telèfon mòbil dins l’aula, sense autorització del professor. Per aquest motiu vàrem acordar que les famílies que hi estiguin d’acord signaran una autorització perquè el professorat pugui retenir el mòbil d’aquells alumnes que en facin un ús inadequat i el custodiarà l’equip directiu el centre fins que el pare/mare/tutor-a legal vagi al centre a recollir-lo.

És important que els vostres fills i filles vegin que l’interès del professorat i el de les famílies és el mateix i que seguim les mateixes directrius per ajudar-los tant com poguem en el seu procés educatiu.

Agraïm sincerament la vostra col·laboració.

Atentament,

L’equip directiu.

(Us adjuntam el document de l’autorització a aquesta circular.)

pdfautoritzacio_requisar_mobil.pdf

Darrera actualització de dilluns, 1 de maig de 2017 23:47