Calendari de final de curs de 2n de Batxillerat Imprimeix

Curs 2016-17

pdfDescarregar

maig-juny-bat-16-17

• Darrer dia d’exàmens de pendents de primer:

Dijous 27 d’abril.

• Darrer dia d’exàmens de la 3ª avaluació:

Divendres 12 de maig.

• Darrer dia de classes ordinàries de 2n de batxillerat:

Dimarts 16 de maig.

Els professors informaran aquest dia, com a tard, de les qualificacions de la 3ª avaluació.

• Proves finals i/o de recuperació 2AB, 2BB i 2BI

del 18 al 23 de maig, segons l’horari que fixarà prefectura d’estudis.

• Lliurament de notes de l’avaluació final1

Dimecres 24 de maig a les 19h

• Classes extraordinàries de preparació per a les proves de selectivitat2:

Del 26 de maig al 2 de juny.

• Horari de visita del professorat a disposició d’alumnes i pares i mares (possibles revisions de notes) : dijous 25 de maig de 13 a 14 hores.

• Pagament de la matrícula de selectivitat:

A partir del 25 de maig fins a l’1 de juny: fer el pagament de l’import de la matrícula de les PBAU per a la convocatòria de juny 2017.

• Proves de Batxillerat per a l’accés a la Universitat / Convocatòria de juny:

dies 6,7 i 8 de juny.

prefectura d’ estudis

1 El/La tutor/a lliurarà els butlletins de notes i

- (als aprovats) la documentació per sol·licitar el títol de batxillerat i per fer la inscripció a la selectivitat i

- (als que hagin de presentar-se pel setembre) la fitxa de treballs per realitzar a l’estiu i el calendari d’exàmens de setembre. Els alumnes hauran d’omplir la prematrícula de PBAU pel Setembre entre el 26 de juny i el 3 de juliol 2017 a l’enllaç http://estudis.uib.cat/grau/acces/batxiller/matricula/ i hauran de lliurar 2 exemplars a l’ institut abans del 3 de juliol. Les proves seran els dies 6,7 i 8 de setembre 2017.

2 Aquestes classes també són d’interès per als alumnes que s’han d’examinar pel setembre.

Darrera actualització de divendres, 19 de maig de 2017 13:22