CANVIS EN L'AVALUACIÓ EXTRAORDINÀRIA DE 2n de BATXILLERAT Imprimeix
Novetats 2017-18

calendari

Benvolgudes famílies,

El passat 25 de gener es va aprovar l’Ordre EDC/42/2018 on es determinen les característiques, el disseny i el contingut de l’avaluació de Batxillerat per a l’accés a la Universitat (PBAU) per al curs 2017/2018. Per això, aquest curs escolar es veurà modificada la convocatòria d’exàmens de l’avaluació extraordinària de 2n de Batxillerat i la convocatòria extraordinària de les PBAU (Prova de Batxillerat d’Accés a la Universitat); d’aquesta manera, el que fins ara era la convocatòria de setembre canviarà les seves dates. Els exàmens de recuperació de setembre dels grups de 2n de Batxillerat passaran a la darrera setmana de juny i les PBAU, que fins ara eren al mes de setembre, passaran a la segona setmana de juliol. El nostre alumnat ja ha rebut la informació per part dels seus tutors. Estam a la vostra disposició per a qualsevol dubte que pogueu tenir.

Aquest canvi no afecta l’alumnat d’ESO ni l’alumnat de 1r de Batxillerat.

Atentament,

L’Equip directiu